8
پربیننده ترین سریال غیرانگلیسی زبان نتفلیکس:

همه چیز درباره فصل پنجمMoney Heist + عکس ها

  • کد خبر : 1813
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
همه چیز درباره فصل پنجمMoney  Heist + عکس ها
سریال محبوب Money Heist یا عنوان اصلی La Casa De Papel یکی از محبوب ترین سریال های سال های اخیر در سطح بین المللی بوده که فصل پنجم و پایانی آن به طور رسمی تایید شده و قرار است سال ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،می خواهیم همه خبرهای تازه در مورد فصل پنجم سریال Money Heist را با شما در میان بگذاریم، از تاریخ احتمالی انتشار تا اینکه چرا فصل ششمی در کار نخواهد بود. این سریال اکنون رکورد پربیننده ترین سریال غیرانگلیسی زبان سرویس نتفلیکس را در اختیار دارد و در فصل چهارم یک بار دیگر تمام رکوردهای قبلی شکسته شد.

فصل پنجم Money Heist

فصل چهارم سریال Money Heist بیش از ۶۵ میلیون بار دیده شده است. فصل پنجم سریال Money Heist اکنون در حال فیلمبرداری است.

در جولای ۲۰۲۰ الکس پینا تایید کرد که هنوز در حال نوشتن سناریو فصل پنجم بوده و در ماه جولای نیز پدرو آلونسو که نقش برلین را بازی می کند در یک پست اینستاگرامی بازگشتش به فصل پنجم Money Heist را تایید کرد. در واقع فیلمبرداری های فصل پنجم از آگوست ۲۰۲۰ آغاز شده و تصاویری از سکانس های فصل پنجم به رسانه ها درز کرد. در اواسط ماه سپتامبر نیز پروفسور با انتشار تصاویری از لباس های خود که مقداری خون روی آن ها بود این احساس را ایجاد کرد که در فصل پنجم شاید شاهد کشته شدن مهم ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت سریال باشیم.

فصل پنجم Money Heist

بر اساس شنیده ها، فیلمبرداری فصل پنجم Money Heist به سال ۲۰۲۱ نیز کشیده شده و در حال حاضر سکانس هایی از این فصل در کپنهاگن، دانمارک، پرتغال و اسپانیا فیلمبرداری شده است. در تاریخ ۲۰ دسامبر نجوا نیمری با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از پشت صحنه فصل پنجم نشان داد که فیلمبرداری ها همچنان ادامه دارد.

مطالب پیشنهادی

درباره سریال خانه کاغذی (Money Heist) بیشتر بدانید ( ۳۰ نکته جذاب درباره سریال Money Heist)

فصل پنجم Money Heist
فصل پنجم Money Heist
فصل پنجم Money Heist
فصل پنجم Money Heist
فصل پنجم Money Heist
فصل پنجم Money Heist
فصل پنجم Money Heist

فصل پنجم سریال Money Heist چند اپیزود خواهد داشت؟

بر اساس گزارش های تایید شده، فصل پنجم سریال Money Heist دو اپیزود بیشتر از فصول قبلی داشته و در ۱۰ اپیزود ساخته خواهد شد. در فصل پنجم، دو بازیگر جدید به داستان اضافه شده اند. میگل آنخل سیلوستری یکی از این بازیگران است که در فصل آخر نقش یک شخصیت منفی را بازی خواهد کرد که به گفته نویسنده سریال شخصیتی شبیه پروفسور داشته، بسیار باهوش است و در مقابل گروه سارقان می ایستد. دومین عضو جدید بازیگران سریال Money Heist نیز پاتریک کریادو است که در فیلم The King بازی کرده است.

بخوانید:  نمی‌تواند یک جهانشهر را با بودجه محلی اداره کرد

آیا نایروبی به فصل پنجم سریال Money Heist باز خواهد گشت؟

نایروبی (هشدار اسپویل) در فصل پنجم سریال کشته شد اما نام او در فهرست شخصیت های فصل پنجم سریال قرار دارد. این می تواند بدین معنا باشد که علیرغم مرگش وی از طریق فلش بک یا تکرار در داستان حضور داشته باشد.

فصل پنجم Money Heist

چه اتفاقاتی ممکن است در فصل پنجم Money Heist رخ دهد؟

با توجه به اتفاقاتی که در اپیزود آخر فصل چهارم رخ داد، بزرگ ترین چالشی که گروه با آن روبروست دستگیر شدن پروفسور است. در شرایطی که اسلحه آلیسیا به سمت او گرفته شده بود نسخه جدیدی از آهنگ بلا چاو منتشر شد. تئوری های زیادی در مورد سرنوشت آلیسیا و خارج شدن او از مسیر قانونی وجود دارد. برخی تئوری ها بر این باورند که ماجرای باردار بودن او غیرواقعی بوده و برخی دیگر نیز حتی گفته اند او قبلاً همسر برلین بوده که در فصل چهارم معرفی شده است.

در داخل بانک نیز گروه باید آخرین مراحل سرقت را انجام داده و فرار را آغاز کند. تیم به ذوب کردن طلاها و تبدیل آن به گلوله های بسیار کوچک ادامه می دهد. سوال اصلی این است که آیا اگر آن ها موفق به فرار شوند می توانند آزادی خود را حفظ کنند و اتفاقاتی مانند گذشته رخ نمی دهد؟ آیا با توجه به فاش شدن هویتشان امکان داشتن یک زندگی نرمال را خواهند داشت. برلین با تصاویر مختلفی که از او منتشر شده، به طور قطع در فصل پنجم Money Heist حضور خواهد داشت. الکس پینا نیز در مصاحبه ای اعلام کرده که فصل پنجم یک جنگ تمام عیار خواهد بود و فصل پنجم Money Heist را حماسی ترین و هیجان انگیزترین فصل سریال دانسته است.

فصل پنجم Money Heist

فصل پنجم سریال Money Heist چه زمانی منتشر خواهد شد؟

بهترین حدس ما این است که فصل پنجم این سریال دستکم تا تابستان ۲۰۲۱ پخش نخواهد شد. با این وجود شایعاتی در مورد انتشار این فصل در ژانویه و آوریل ۲۰۲۱ شنیده شده که بسیار بعید و غیرمنطقی به نظر می رسند زیرا فیلمبرداری ها هنوز به پایان نرسیده است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=1813

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.