11

نامحبوب‌ترین قسمت سریال «فرندز» از نگاه طرفداران

  • کد خبر : 2077
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۷:۵۳
نامحبوب‌ترین قسمت سریال «فرندز» از نگاه طرفداران
نامحبوب‌ترین قسمت سریال «فرندز» از نظر طرفداران، فاش شده است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، بر اساس تحقیقات انجام‌شده توسط سایت Money.co.uk، از میان ۲۳۶ قسمت این سریال طنز، «قسمت کارت دعوت» از فصل چهارم، در سایت بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (آی‌ام‌دی‌بی) کمترین امتیاز را از بینندگان دریافت کرده است. تا نامحبوب‌ترین قسمت سریال «فرندز» لقب گیرد.

در این قسمت از راس (دیوید شویمر) برای مراسم ازدواج خود با امیلی (هلن باکسندیل) در لندن آماده می‌شود و برای ریچل (جنیفر انیستون)،عشق قبلی‌ خود کارت دعوت می‌فرستد.

این قسمت عمدتا شامل تکه‌هایی از قسمت‌های قدیمی‌تر است. و راس و ریچل هر کدام خاطرات رابطه پرتنش خود را مرور می‌کنند. در آخر این قسمت ریچل تصمیم می‌گیرد با فیبی (لیسا کودرو) که باردار است در نیویورک بماند. تصمیمی که در قسمتی دیگر در فصل‌های بعدی از آن یاد می‌کند.

«قسمت کارت دعوت» نامحبوب‌ترین قسمت سریال «فرندز» است. این اپیزود در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز ۷.۲ را از بینندگان دریافت کرده است.البته در مقایسه با سایر سریال‌ها هنوز رقم نسبتا بالایی به شمار می‌رود. اما از میانگین ۸.۵ معمول در ۱۰ فصل سریال فرندز کمتر است.

پر‌امتیاز‌ترین قسمت این سریال، «آنچه همه فهمیدند» از فصل پنجم است. طی آن همه دوستان از رابطه پنهانی مونیکا (کورتنی کاکس) و چندلر (متیو پری) باخبر می‌شوند.

در حال حاضر یک قسمت جدید از تجدید دیدار دوستان (فرندز) در شبکه اچ‌بی‌او مکس در دست تولید است. این قسمت در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2077

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.