شورای ششم مشهد به دنبال تقویت شورای اجتماعی محلات است

شورای ششم به دنبال تقویت شوراهای اجتماعی محلات است

به گزارش پایگاه خبری همزمان،شورای اجتماعی محلات؛مجید طهوریان‌عسکری با اشاره به آغاز به کار یازدهمین دوره شوراهای اجتماعی محلات شهر مشهد مقدس، اظهارکرد: شوراهای اجتماعی محلات شهر مشهد یکی از گنجینه‌های بسیار مهمی است که توانسته در ادوار مختلف ارتباط بسیار خوب و سازنده‌ای را بین مجموعه مدیران شهری و مردم برقرار کند.

وی افزود: فعالیت شوراهای اجتماعی محلات موجب شده تا رابطه مردم و حاکمیت محلی، یک رابطه مستقیم و بدون واسطه، برای پیشبرد و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … در سطح محلات شهر مشهد باشد.

طهوریان‌عسکری با بیان اینکه مصداق بارز اتفاقات خوبی که طی سال‌های اخیر رقم خورده را می‌توان پروژه‌هایی چون «محله آباد» و «محله ما» دانست، تصریح کرد: در دوره ششم نیز پروژه‌های زودبازده برای واگذاری اعتبارات محلی و منطقه‌ای به پاسداشت نظرهای اعضای شورای اجتماعی محلات، تعریف شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تحول روز به روز شوراها نشان داده در هر عرصه‌ای که حاکمیت و نظام‌های تصمیم‌ساز به سراغ مردم رفته‌اند، ظرفیت بسیار خوبی از فکر و اندیشه و توان مردم برای اداره بهتر شهر و حکومت ایجاد شده است.

طهوریان‌عسکری افزود: تمامی اتفاقاتی که طی بیش از 40 سال انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم، با پشتوانه نظرهای مردمی بوده و شوراهای اجتماعی محلات یکی از نمونه‌های بارز این اتفاق مبارک هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بتوانیم نقش پررنگ‌تری را برای شوراهای محلات ایجاد کنیم و نقش آنها را در ارتباط با توسعه شهر و رفع مشکلات و معضلات و بهبود شرایط محلات بهبود ببخشیم تا شهری مهربان و مردم‌محور داشته باشیم.