12
محصول جدیدشبکه اپل تی‌وی:

سریال invasion با بازی گلشیفته فراهانی آماده پخش شد+ تیزر

  • کد خبر : 2663
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۴۸
سریال invasion با بازی گلشیفته فراهانی آماده پخش شد+ تیزر
نخستین تیزر سریال سریال invasion با بازی گلشیفته فراهانی محصول جدید اپل تی‌وی پلاس منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،سریال invasion با بازی گلشیفته فراهانی؛ ارتباط با بیگانگان و حمله‌ی موجودات فضایی همواره از جذابیت خاصی برای عموم مردم برخوردار بوده و به همین خاطر فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری در این باره ساخته شده و اپل تی‌وی پلاس هم در مجموعه‌ی جدیدش به سراغ روایت چنین داستانی رفته است. سریال “هجوم” سرگشتگی و نگرش ملت‌های گوناگون جهان به زندگی و بقا را پس از حمله‌ی فرازمینی‌ها به تصویر می‌کشد. و به همین منظور از بازیگرانی با ملیت‌های مختلف در این پروژه استفاده شده و یکی از شخصیت‌های محوری آن گلشیفته فراهانی است.

درباره سریال invasion با بازی گلشیفته فراهانی

در این مجموعه گلشیفته فراهانی نقش یک مادر سوری پناهده به اسم انیشا مالک را بازی خواهد کرد. که در آرزوی یک زندگی آرام به آمریکا و لانگ آیلند مهاجرت کرده و فراس ناصر هم قرار است به‌عنوان همسر او در نقش شخصیتی به اسم احمد مالک ظاهر شود. سام نیل نیز ایفای نقش کلانتری به نام جان بل را برعهده دارد. که چیزی تا بازنشستگی او باقی نمانده است. شیولی کاتسونا هم بازیگر ژاپنی اصلی این سریال خواهد بود. و این‌طور که پیداست عضو تشکیلات تحقیقات فضایی دولت ژاپن است. شامیر اندرسون نیز به عنوان آخرین شخصیت محوری سریال در نقش یک سرباز آمریکایی به اسم تروانته ورد ظاهر شده است.

نخستین تیزر سریال سریال invasion با بازی گلشیفته فراهانی محصول جدید اپل تی‌وی پلاس منتشر شد.

فصل اول “هجوم” ۱۰ قسمت خواهد داشت که سه قسمت ابتدایی آن ۳۰ مهرماه (۲۲ اکتبر) پخش خواهد شد. و پس از آن قسمت‌های جدید این سریال هر جمعه در اپل تی‌وی پلاس قرار خواهد گرفت. تهیه‌کنندگی فصل نخست هجوم به سیمون کینبرگ، دیوید ویل و یاکوب وبروگن بلژیکی سپرده شده و کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را هم یاکوب وبروگن بلژیکی برعهده دارد. هجوم به عنوان یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های اپل تی‌وی پلاس در چهار کشور ایالات متحده آمریکا، ژاپن، انگلستان و مراکش فیلم‌برداری شده است.

بخوانید:  ویروس نیپا چیست؟

گلشیفته فراهانی سال گذشته به واسطه‌ فیلم “استخراج” محصول نتفلیکس مورد توجه سینمادوستان بسیاری در سراسر جهان قرار گرفت. استخراج پربیننده‌ترین فیلم اختصاصی نتفلیکس تا به امروز است. و گلشیفته فراهانی به واسطه‌ای این فیلم توانست به لیست ستارگان نوظهور سینما در آی‌ام‌دی‌بی راه پیدا کند. حالا او با سریال پرهزینه‌ی هجوم از اپل تی‌وی دوباره این فرصت را دارد تا به طور گسترده دیده شود.

تیزر سریال invasion با بازی گلشیفته فراهانی

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2663

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.