14

سحر تبر شاخ اینستاگرام:«به ده سال زندان، محکوم شده‌ام» +داستان حکم فساد فی الارض او چه بود؟

  • کد خبر : 1400
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۳۰
سحر تبر شاخ اینستاگرام:«به ده سال زندان، محکوم شده‌ام» +داستان حکم فساد فی الارض او چه بود؟
کمتر کسی است که اهل فضای مجازی و گشت زنی در اینستاگرام باشد و نام سحرتبرشاخ اینستاگرام به گوشش نخورده باشد. سحر تبر دختر جوانی است که صفحه شخصی اش در اینستاگرام به دلیل گریم های ترسناکش دنبال کننده های زیادی پیدا کرده بود.اما بعد از مدتی فعالیت در اینستاگرام،همین صفحه و فعالیت هایش برای او دردسرساز شد و توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

 به گزارش پایگاه خبری همزمان، سحر تبر شاخ اینستاگرام دختر 19 ساله که مهر ماه سال 98 به دلیل انتشار عکس های عجیب از خود در اینستاگرام در بازداشت به سر می برد به ده سال حبس محکوم شد. او میگوید با اعتراض به حکم دادگاه امیدوار است مورد عفو قرار گیرد.

فاطمه خویشند معروف به سحرتبر ادامه داد :«در دادگاه محاکمه شدم و قاضی من را به تحمل ده سال حبس محکوم کرده است. البته حکم صادر شده قابل اعتراض بود و من اعتراض کردم.»

سحر تبر در ادامه گفت: «چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو اتهام تبرئه شدم. دلم نمی خواهد عناوین اتهامم حرفی بزنم چون امیدوارم مورد عفو قرار بگیرم».

سحر تبر چطور شاخ اینستاگرام شد؟

سحر تبرشاخ اینستاگرام، فاطمه خ. متولد سوم اسفند سال ۱۳۷۶ در تهران است. دختری معمولی که اتفاقاً صورتی زیبا و متناسب دارد. 

سحر تبر اولین بار با این خصوصیات شناخته شد؛ چشم‌های خاکستری ترسناک، بینی کج سربالا، لب‌های بسیار درشت و جمجمه مخروطی و از همه مهم‌ترین لاغری شگفت‌انگیز.

شایع شده بود که دختری با ۵۰ عمل جراحی زیبایی می‌خواسته خود را شبیه آنجلینا جولی کند. تصویر‌های عجیبش را کنار عکس آنجلیا جولی می‌گذاشتند.

انگار کاریکاتوری ترسناک از چهره آنجلینا جولی باشد. بعضی‌ها هم بیشتر دقت کردند و شباهتی بین اون و “عروس مرده” تیم برتون پیدا کردند که انصافاً بی‌شباهت هم نبود.

داستان او و عکس‌هایش  آنقدر شور شد که سر از مجلات و سایت های خارجی در آورد.

سحر تبرشاخ اینستاگرام

بازار داغ شایعات

شایعات مختلفی برای این چهره سحر تبرشاخ اینستاگرام ساخته شده است، عده ای بر این باورند عمل زیبایی وی جواب نداده و باعث تغییر قیاقه اش شده است.

اما افرادی نیز می گوید او بدلیل شکست عشقی که خورده می خواهد خودش را شبیه عروس مرده در بیاورد تا از این طریق ارضای روحی روانی پیدا کند .برخی هم معتقدند وی بدلیل بیماری آنورکسیا که فکر میکند چاق هست به شدت خودش را لاغر کرده است

سحر تبرشاخ اینستاگرام

اما در نهایت سحر تبرشاخ اینستاگرام اعلام کرد چهره‌اش را تغییر می‌داده آن‌هم با آرایش و ابزار‌های دیجیتال. این کار را هم برای تفریح می‌کرده. شایعات، اما آن‌قدر زیاد بود که راست و دروغ حرف‌هایش مشخص نشد. معلوم نشد کدام عکس قبل از عمل است کدام بعد از عمل! اصلا عملی در کار بوده و اگر بوده چند تا عمل بوده؟!
سحر تبر گفته است یک سری جراحی انجام داده، مثلا لب‌هایش را تزریق کرده و لیپوساکشن انجام داده ولی بیشتر گریم و فتوشاپ است. او کارش را نوعی هنر می‌داند که با هر عکس صورتش را بامزه‌تر می‌کند. البته که از فالوور‌ها و درآمدش حرفی نزده است.

سحر تبرشاخ اینستاگرام

دستگیری

مهر ماه 98 خبر رسید سحر تبر بخاطر گریم های مشمئز کننده در حساب اینستاگرامی خود به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شده است از جمله اتهامات این چهره هنجارشکن، ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد می‌ باشد 

بخوانید:  ربع قرن پس از جنایت خیابان گاندی:سمیه و شاهرخ چه می‌کنند؟

دادسرای ارشاد پرونده سحر تبر را بعد از بررسی با اتهاماتی همچون معاونت در افساد فی الارض در دی ماه 1398 به دادگاه انقلاب ارسال کرد

سحر اختلال شخصیتی دارد

موکل پرونده سحر تبر پیرامون پرونده او در اظهار نظری اعلام کرد : تمامی اسناد و مدارک رواپزشکی موجود در مورد موکلم نشان می دهد او قبل ار رسیدنی به سن قانونی، به افسردگی و اختلافات روانی مبتلا بوده است.

او حتی در سال 94 در بیمارستان الغدیر بستری شده و حتی زمانی هم در بیمارستان فوق‌ تخصصی روانپزشکی 505 نزاجا و بیمارستان روانپزشکی میمنت بستری بود.

روز دوشنبه 25 فروردین 99 وکیل مدافع سحر تبر تایید کرده موکلش از زندان تماس گرفته و به خانواده اطلاع داده بخاطر علائم کرونا در قرنطینه زندان می باشد

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=1400

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.