10
همه در انتظار اعلام رای نهایی از سوی CAS

توافق ایران و فدراسیون جهانی جودو حاصل نشد!

  • کد خبر : 743
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
توافق ایران و فدراسیون جهانی جودو حاصل نشد!
با اعلام معاون وزیر ورزش توافقی بین فدراسیون جودوی ایران و فدراسیون جهانی جودو طی فرصتی که دادگاه CAS اعلام کرده بود، حاصل نشد.

به گزارش “ورزش سه”، حدود یک سال از تعلیق جودوی ایران توسط فدراسیون جهانی می گذرد و همچنان مشخص نیست چه زمانی این دوران به پایان خواهد رسید.
روز 26 شهریورماه سال جاری هیات ایرانی شامل میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، داورزنی معاون سابق وزیر ورزش و نصراله سجادی مشاور رییس کمیته ملی المپیک به همراه چند تن از وکلا راهی سوییس شدند تا در دادگاه CAS که به خاطر شکایت ایران از فدراسیون جهانی تشکیل شده بود، شرکت کنند.

بعد از این نشست دادگاه CAS که از آمادگی خود برای اعلام رای خبر داده بود، اعلام کرد که یک ماه به دوطرف پرونده فرصت می دهد تا با هم توافق کنند. حالا نزدیک به دو هفته از این مهلت گذشته و نه رایی از سوی دادگاه بین المللی ورزش اعلام شده و نه خبری از توافق اعلام شده است.

البته علی نژاد، معاون وزیر ورزش خبر داد که توافقی بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی حاصل نشده و باید منتظر اعلام رای نهایی دادگاه CAS باشیم. او در این باره می گوید: بعد از تعلیق جهانی فدراسیون جودو، شکایت از طرف ایران به دادگاه عالی ورزش صورت گرفت و این دادگاه یک ماه به دو طرف مهلت داد که اختلاف ها را حل کنند، اما فدراسیون جهانی شروطی داشت که خلاف اساسنامه است و از این فرصت استفاده نشد و هر دو اعلام کردند که توافقی صورت نگرفت. منتظریم ببینیم چه اتفاقی می افتد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=743

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.