10

ترور محیط‌بان دماوندی با تیراندازی افراد ناشناس+ عکس

  • کد خبر : 2126
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۷:۵۰
ترور محیط‌بان دماوندی با تیراندازی افراد ناشناس+ عکس
محیط‌بان دماوندی عباس میرزاکریمی شب گذشته بر اثر تیراندازی افراد ناشناس جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، ترور محیط‌بان دماوندی: شب گذشته افراد ناشناس به خودرو عباس میرزا کریمی محیط‌بان با سابقه و پرتلاش دماوندی تیراندازی کردند و وی جان خود را از دست داد.

بنا بر گزارش دیده‌بان محیط زیست ایران، این حادثه در مسیر جاده آبسرد و با سلاح جنگی اتفاق افتاده است که ضاربان هنوز شناسایی نشدند و انگیزه آنها مشخص نیست. عباس میرزا کریمی سال‌ها ریاست اداره محیط زیست دماوند را برعهده داشته است.

در همین پیوند سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور صبح امروز در پیامی ترور محیط‌بان دماوندی محیط‌بان را تسلیت گفت؛ در متن پیام آمده است:

” انالله و اناالیه راجعون”

در کمال تأسف با خبر شدم، ارشد محیط‌دار عباس میرزا کریمی که یکی از محیط‌بانان پرتلاش و قدیمی در عرصه حفاظت از طبیعت ایران بود، بر اثر حادثه‌ای که دلایل وقوع آن در دست بررسی است، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

ایشان در طول سال‌های خدمت در یگان حفاظت محیط زیست منشأ خدمات ارزشمندی بود که نتایج بسیاری از آنها همچنان در مناطق مختلف و به ویژه منطقه دماوند قابل لمس است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه محیط‌بانی کشور، برای این خدمتگزار صدیق و ایثارگر آرزوی رحمت و غفران الهی دارم و برای خانواده گرانقدرش صبر و سلامتی خواستارم. “

بخوانید:  مرگ خانم مجری جوان به خاطر جوش صورت
ترور محیط‌بان دماوندی با تیراندازی افراد ناشناس
ترور محیط‌بان دماوندی با تیراندازی افراد ناشناس

هچنین فراکسیون محیط‌ زیست مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم نمودن ترور محیط‌بان دماوندی از همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی خواستار پیگیری جدی و فوری این حادثه تلخ و شناسایی و دستگیری عاملین این ترور وحشیانه است. امید است این حادثه تلخ و حوادث مشابه آن در سالیان گذشته، درس عبرتی باشد برای کسانی که با همراهی و همنوایی با بحث شکار غیرقانونی، دست این متجاوزان را به خون پاک و مطهر این عزیزان آلوده می‌کنند و خانواده‌های آنها را داغدار و قلب ملت شریف ایران را جریحه‌دار می کنند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2126

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.