7
خبرهای جدید از دومین پیام رسان پرطرفدار در ایران:

پیام رسان واتس‌اپ تا 2 ماه دیگر از تغییرات قابل‌توجهی رونمایی می‌کند

  • کد خبر : 1906
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۷:۳۴
پیام رسان واتس‌اپ تا 2 ماه دیگر از تغییرات قابل‌توجهی رونمایی می‌کند
برنامه پیام رسان واتس‌اپ تا دو ماه دیگر تغییراتی خواهد داشت که گفته میشود برجسته‌ترین این اصلاحات، مربوط به تماس صوتی و تصویری، چسباندن عکس‌ها و فیلم‌ها و حریم خصوصی است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، پیش‌بینی می‌شود که برنامه پیام رسان واتس‌اپ تا سال ۲۰۲۱ تعدادی از ویژگی‌ها و تغییرات جدید را معرفی کند.

وب سایت «د نیوز»(The News) پیش‌بینی کرده که سه مورد از برجسته‌ترین اصلاحاتی که این برنامک به کاربران خود ارائه می‌دهد، مربوط به تماس صوتی و تصویری، چسباندن عکس‌ها و فیلم‌ها و سیاست حفظ حریم خصوصی باشد.

بر این اساس، با توجه به اینکه در حال حاضر تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ فقط برای کاربران دستگاه‌های تلفن همراه فراهم می‌شود، انتظار می‌رود این برنامه تماس صوتی و تصویری را از طریق نسخه دسک تاپ WhatsApp Web هم قابل دسترس باشد.

در خصوص چسباندن عکس ها و فیلم ها، با اصلاحات جدید، روند اشتراک عکس‌ها بسیار آسان خواهد شد، زیرا کاربر می‌تواند تصاویر یا فیلم‌ها را از مجموعه عکس کپی کند و آنها را مستقیماً در نوار چت بچسباند.

سیاست حفظ حریم خصوصی این برنامک هم تغییر خواهد کرد که کاربران باید موافقت خود را با شرایط و خط مشی رازداری جدید در سال ۲۰۲۱ اعلام کنند.

مطابق آنچه وبسایت متخصص نظارت بر ویژگی‌های آزمایشی واتس‌اپ،WABetaInfo فاش کرده، در صورتی که کاربری از این توافق خودداری کند، حساب کابربری حذف خواهد شد.

انتظار می رود این برنامه پیام رسان واتس‌اپ از هشتم فوریه (۲۰ بهمن‌ماه) خدماتش را به روز کند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=1906

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.