9
از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد

افزایش کارمزدهای بانکی از اول آذرماه + جدول

  • کد خبر : 668
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۳۹
افزایش کارمزدهای بانکی از اول آذرماه + جدول
با اعلام رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ های جدید کارمزد خدمات بانکی برای اجرا از ابتدای آذرماه به بانک های کشور ابلاغ شد.

پس از مدت‌ها درخواست بانک‌ها برای افزایش کارمزد بانکی سرانجام بانک مرکزی در برابر خواسته آن‌ها کوتاه آمد و با این موضوع موافقت کرد که از ابتدای آذر افزایش کارمزد خدمات بانکی اجرا می‌شود. بر این اساس، کارمزد عملیات کارت به کارت به عنوان یکی از پرکاربردترین خدمات بانکی از ۵۰۰ به ۶۰۰ تومان به ازای هر یک میلیون تومان افزایش یافت و در صورت افزایش هر یک میلیون تومان در فرایند کارت به کارت معادل ۲۴۰ تومان به این مبلغ افزوده خواهد شد.

به این ترتیب با سقف 6 میلیون تومان برای کارت به کارت در عمل، انتقال 6 میلیون تومان در یک روز 1800 تومان کارمزد خواهد داشت.در همین حال ابلاغ این کارمزدها با واکنش برخی نمایندگان مجلس مواجه شد. پیشتر در بررسی طرح تامین کالاهای اساسی که با دغدغه برخی نمایندگان درباره احتمال تحقق نیافتن منابع طرح همراه بود، مرکز پژوهش های مجلس، چند منبع درآمدی پیشنهاد داده بود که از جمله آن ها وضع مالیات بر تراکنش های ساتنا و پایا و صدور چک بود. رقم پیشنهادی برای مالیات بر تراکنش های ساتنا و پایا هم دقیقا همین رقم اعلام شده توسط بانک مرکزی است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=668

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.