10

آشنایی با گرانترین کشور های دنیا برای سفر

  • کد خبر : 752
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
آشنایی با گرانترین کشور های دنیا برای سفر
گردش و مسافرت همیشه یکی از بهترین تفریحاتی است که اکثر انسان ها از انجام آن لذت می برند. در هنگام مسافرت و رزرو بلیط هواپیما علاوه بر استراحت و تفریح، وقتی که با آداب و رسوم و فرهنگ های متنوع آشنا می شوید، تجربیات هم افزایش می یابد.

گردش و مسافرت همیشه یکی از بهترین تفریحاتی است که اکثر انسان ها از انجام آن لذت می برند. در هنگام مسافرت علاوه بر استراحت و تفریح، وقتی که با آداب و رسوم و فرهنگ های متنوع آشنا می شوید، تجربیات هم افزایش می یابد. جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که با بازدید از هرکدام از این جاذبه ها گویی با یک دنیای جدید آشنا می شوید. همانطور که می دانید انجام هر تفریحی مستلزم صرف هزینه می باشد. برخی از ماکن های تفریحی هزینه زیادی را ندارند ولی برعکس برخی از کشورها و جاذبه هایی هستند که برای رفتن و اقامت در آنها باید هزینه زیادی صرف شود. در این مطلب قصد داریم تا گرانترین کشورهای دنیا برای سفر را با هم بررسی نماییم.

سوئیس

معرفی گرانترین کشور های دنیا برای سفر
گرانترین کشور های دنیا برای سفر

یکی از گرانترین کشور هایی دنیا برای سفر کشور سوئیس است. جالب است بدانید که هزینه خرید بلیط هواپیما برای سوئیس بسیار ارزان است. اما هزینه اقامت در هتل های سوئیس برای هر شب حدود 241 دلار است که واقعا هزینه زیادی می باشد. همچنین هزینه خرید وسایل و لوازم در سوئیس 50 برابر کشور آمریکا است. این مقدار هزینه برای یک کشور که از نظر اقتصادی در رتبه 97 قرار دارد بسیار بالا است. لازم به ذکر است که هزینه سوخت هم در سوئیس بسیار بالا است.

اتریش

معرفی گرانترین کشور های دنیا برای سفر
گرانترین کشور های دنیا برای سفر

اتریش از دیگر گرانترین کشورهای دنیا برای سفر است. بالا بودن هزینه حمل و نقل و سوخت باعث شده است که اتریش رتبه اول گرانترین کشور دنیا برای سفر را بخود اختصاص دهد. هزینه یک شب اقامت در هتل های اتریش برابر با 125 دلار و 90 سنت است. هزینه هر گالن سوخت در اتریش حدود 6 دلار است. خرید وسایل هم فقط 10 درصد از هزینه آمریکا کمتر است. با توجه به مخارج ذکر شده، هزینه اقامت برای گردشگران خارجی 810 دلار برآورد می شود.

دانمارک

دانمارک از جمله گرانترین کشورهای دنیا برای سفر است که رتبه چهارم جهانی را بخود اختصاص داده است. هزینه حمل و نقل در دانمارک با توجه به سایر هزینه خیلی کمتر است. ولی هزینه خرید وسایل و لوازم 40 درصد بالاتر از آمریکا می باشد. بهتر است بدانید که هزینه یک شب اقامت در هتل های دانمارک 150 دلار می باشد. قیمت هر گالن سوخت در دانمارک ۷ دلار و ۶۳ سنت است. با توجه به هزینه هایی که ذکر کردیم، میانگین مخارج برای هر گردشگر خارجی در کشور دانمارک حدود ۸۱۱ دلار آمریکا است.

انگلستان

کشور انگلستان
انگلستان

کشور انگلستان از آن دسته کشور هایی است که تا حد امکان از هواپیما برای سفر به آن استفاده نکنید. خطوط هوایی انگلستان بالاترین رتبه گرانی را بخود اختصاص داده اند. لازم به ذکر است که ارزانترین هتل ها با قیمت 139 دلار برای هر شب اقامت در انگلستان قرار دارند. دلیل اینکه انگلستان در بین گرانترین کشورهای دنیا برای سفر قرار گرفته است؛ هزینه سوخت است. هر گالن سوخت در انگلستان حدود 9 دلاراست. هزینه خرید هم 10 درصد از آمریکا بیشتر است. بد نیست بدانید که میانگین سفر هر گردشگر به انگلستان حدود 1.316 دلار برآورد شده است.

بخوانید:  تنگه رغز؛ عروس دره‌های فارس

استرالیا

استرالیا را هم جزو گرانترین کشورهای دنیا برای سفر برای سفر جای گرفته است. هزینه سوخت در استرالیا هر گالن حدود 5 دلارو 25 سنت است که باعث بالا بودن هزینه حمل و نقل در این کشور شده است. برای هر شب اقامت در هتل های استرالیا باید 163 دلار هزینه پرداخت نمایید. ولی هزینه خرید در کشور استرالیا 50 درصد بالاتر از آمریکا است و از این نظر برابری قدرت خرید استرالیا در ردیف 139 جهان قرار گرفته است. بد نیست بدانید که میانگین مخارج هر گردشگر خارجی در استرالیا حدود ۴٬۸۹۷ دلار آمریکا می باشد.

ایتالیا

کشور ایتالیا
ایتالیا

ایتالیا هم بخاطر هزینه های بالا در حمل و نقل هوایی درگروه گرانترین کشورهای دنیا برای سفر قرار گرفته است. ایتالیا در مقام ۱۳۷ جهان از نظر قیمت سوخت قرار دارد. هزینه یک شب اقامت در هتل های ایتالیا ۱۷۰ دلار و ۵۰ سنت است. همچنین از نظر خرید وسایل کشور ایتالیا در رتبه برابر با آمریکا قرار گرفته است. هزینه هر گالن سوخت در ایتالیا حدود 9 دلار می باشد. هزینه سفر به ایتالیا برای هر گردشگر حدود 920 دلار تعیین شده است.

فرانسه

کشور فرانسه
فرانسه

اینکه برخی از کشورها در فهرست گرانترین کشور های دنیا برای سفر قرار گرفته اند، هزینه بالای سوخت و حمل و نقل هوایی است. کشور فرانسه هم از نظر هزینه سوخت با 7 دلار و 21 سنت در رتبه 118 جهان جا خوش کرده است. هزینه هر شب اقامت در فرانسه حدود 220 دلار می باشد. قدرت خرید هم در فرانسه 10 درصد بالاتر از آمریکا است.

جزایر فرانسه از جمله: جزیره بورا بورا، جزیره مورئا و منطقه مونته کارلو هم جزو گرانترین جزایر دنیا محسوب می شوند. میانگین مخارج هر گردشگر خارجی: ۶۶۹ دلار آمریکا است.

سنگال

یکی دیگر از گرانترین کشورهای دنیا برای سفر که در قاره آفریقا قرار دارد، کشور سنگال است. قدرت خرید در کشور سنگال 50 درصد کمتر از آمریکا است. همچنین از نظر هزینه حمل و نقل سنگال در رتبه 136 جهان قرار دارد. قیمت هر گالن سوخت در سنگال با حدود 7 دلار در رتبه 98 جهان می باشد.

سفر کردن یکی از بهترین تفریحات محسوب می شود. برخی از افراد به هزینه ای که صرف تفریح، اقامت در هتل ها، صرف غذا در رستوران و خرید بلیط هواپیما اهمیتی ندارد و فقط به فکر خوش گذارنی و تجربه لحظات خاطره انگیز هستند. در مطالب بالا تعدادی از گرانترین کشور های دنیا برای سفر را به شما معرفی کردیم، تا با توجه به سلیقه و علاقه خود مقصد دلخواه را انتخاب و سفر نمایید.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=752

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.