20

فصل دوم سریال Invasion با بازی گلشیفته فراهانی ساخته می‌شود

  • کد خبر : 2863
  • 12 دسامبر 2021 - 8:45
فصل دوم سریال Invasion با بازی گلشیفته فراهانی ساخته می‌شود
فصل دوم سریال invasion با بازی گلشیفته فراهانی از اپل تی‌وی مجورساخت گرفت و به زودی ساخته و پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، فصل دوم سریال Invasion؛فصل دوم سریال «تهاجم» (Invasion) اپل تی‌وی با بازی «گلشیفته فراهانی» برای فصل دوم بازمی‌گردد. قسمت پایانی فصل اول این سریال علمی تخیلی به تهیه‌کنندگی «سایمون کینبرگ» و «دیوید ویل» جمعه همین هفته روی ایر رفت. این عنوان تقابل بشر و موجودات فضایی بیگانه را از زوایای مختلف بررسی می‌کند.

«شامیر اندرسون»، «گلشیفته فراهانی» در نقش «انیشا مالک»، یکی از اولین پناهندگان سوری در آمریکا، «سم نیل» در نقش کلانتر «جان بل تایسون»، «فراس نصار»، «اژی رابینسون»، «بیلی برات»، «تارا مؤیدی» و «شیولی کوتسوما» از جمله بازیگران سریال در فصل اول سریال Invasion بودند.

فراهانی پیش‌تر در مصاحبه با «نیویورک تایمز» از علت گرایش خود به سریال‌های تلویزیونی گفته بود: «فکر می‌کردم: «اپل تا خدا می‌داند چه زمانی مالک من خواهد شد.» پروژه سخت‌گیرانه‌ای بود، مثلاً همه ما فیلمنامه‌ها را در اختیار نداشتیم – با دو قسمت اول شروع کردیم اما [فیلمنامه] قسمت‌های بعد را نداشتیم. نمی‌توانم تصور کنم که چگونه بدون داشتن متنی کامل تولید یک پروژه را شروع می‌کنند. باید من را آرام می‌کردند چون می‌گفتم: «کاری که از من می‌خواهید انجام دهم کمی دیوانه‌وار است.»

کینبرگ می‌گوید‌: «یک سریال حول محور بیگانگان فضایی است. اما در واقع در مورد ظرافت و آسیب‌پذیری و انسانیت شخصیت‌هاست. نقشی است که [فراهانی] می‌داند چگونه بازی کند، صرف نظر از موقعیتش.»

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2863

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.