15
انتقادات به پایان سریال دکستر:

فصل جدید سریال «دکستر» پس از سال‌ها، با پایان بندی جدید بازمیگردد

  • کد خبر : 1980
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۷:۵۶
فصل جدید سریال «دکستر» پس از سال‌ها، با پایان بندی جدید بازمیگردد
فصل پایانی سریال‌های متعددی از جمله «بازی تاج‌وتخت» در جلب رضایت هواداران ناکام مانده‌اند، اما اپیزود پایانی «دکستر» (Dexter) شاید بدنام‌تر از همه باشد. به همین دلیل مدت ها صحبت از ساخت فصل جدید سریال «دکستر» بود که از قرار در آستانه تحقق است

به‌گزارش پایگاه خبری همزمان، قسمت آخر سریال «دکستر»، ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۱۳ از شوتایم پخش شد و بعضی از منتقدین فرجام شخصیت «دکستر مورگان» با بازی «مایکل سی. هال» را «وحشتناک»، «سست»، و «فریبکارانه» خواندند. فصل جدید سریال «دکستر» که اخیراً چراغ سبز دریافت کرده، آن اپیزود را نادیده نمی‌گیرد، اما به گفته‌ی هال اصلاحش می‌کند.

«مایکل سی. هال» ستاره‌ی «شش فوت زیر زمین» (Six Feet Under) به تازگی در مصاحبه با «دیلی بیست» در مورد فصل جدید سریال «دکستر» می‌گوید: «فکر می‌کنم در این مورد، داستانی که روایت شده ارزش این را دارد. که به روشی دیگر بازگو شود، و به اندازه‌ی کافی از آن پایان زمان گذشته که جذابیت داشته باشد.»

هال اضافه می‌کند:

«بیایید واقع‌بین باشیم. مردم نحوه‌ی پایان یافتن سریال را کاملاً نارضایت‌بخش دانستند، و همیشه امید آن می‌رفت داستانی پدیدار شود که ارزش بازگو کردن را داشته باشد. من خودم را در زمره افرادی جای می‌دهم که می‌پرسند: «سرانجام آن مرد چه شد؟». بنابراین برای بازگشت هیجان‌زده‌ام. پس از گذشت این همه سال هرگز آن تجربه بازی در نقش یک شخصیت را نداشته‌ام.»

هال که با سریال «شش فوت زیر زمین» یکی از بهترین پایان‌های سریال‌های تلویزیونی را تجربه کرده. معتقد است: «قطعاً فکر کردم که آنچه دکستر انجام داد توجیه‌پذیر بود. به نظر من بعضی از انتقادات در این مورد بودند. بعضی دیگر بیشتر در مورد «چگونه» بودند تا «چه»، و این انتقادات هم به پایان وارد بود.»

بخوانید:  بازگشت حاتمی کیا با سریال «موسی»

موضوع ادامه سریال

همچنین در تازه ترین خبرها از این سریال، Clancy Brown به عنوان آنتاگونیست سریال معرفی شده است. او در شهر Iron Lake، شهردار است و بنظر می آید دکستر بعد از این همه مدت در این شهر ساکن است.این شهردار جدید داستان دکستر ، بین مردم نیز محبوب است. باید دید داستان بین این دو به کجا ختم خواهد شد.

تولید اپیزودهای جدید Dexter قرار است از همین ماه آغاز شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=1980

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.