10
سرانجام آقازاده‌ی اینستاگرامی:

ساشا سبحانی واقعا دستگیر شده است؟+ عکس

  • کد خبر : 2258
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۵:۲۹
ساشا سبحانی واقعا دستگیر شده است؟+ عکس
یک رسانه اسپانیایی از دستگیری ساشا سبحانی فرزند سفیر اسبق ایران در ونزوئلا، معروف به آقازاده و ژن خوب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا از دستگیری «ساشا سبحانی» از چهره‌های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پول‌شویی توسط اینترپل خبر داد. به گفته این روزنامه، احتمال استرداد ساشا سبحانی به ایران وجود دارد.

ساشا سبحانی کیست؟

محمدجواد سبحانی معروف به ساشا سبحانی متولد ۱۳۶۷ در تهران است. وی فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در مکزیک و ونزوئلا در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد است و یک خواهر بنام فائزه دارد؛ نام ساشا سبحانی اولین با در سال ۹۱ با عنوان قتل در مهمانی پسر سفیر ونزوئلا سر زبان‌ها افتاد، ماجرا هم درگیری دو نفر در مهمانی او بود و مدتی بعد مشخص شد ساشا در این قتل نقشی نداشته است. سبحانی به دلیل انتشار برخی ویدئوها در فضای مجازی خبرساز شده‌است. او همچنین گرداننده سایت شرط بندی است و در سال ۱۳۹۷ با توهین به برخی بازیگران سینما حاشیه‌های بسیاری ایجاد کرد.

ساشا سبحانی در اینستاگرام با انتشار فیلمی گفت: «تا کی می‌خواهید انقد حسادت کنید، تا کی می‌خواهید سرتون رو بکنید تو زندگی مردم، به جای این که وقتتون رو بگذارید و بیایین پیج من و بد و بیراه بگید، فکرتون رو بزارید تو کار، برید یه پولی در بیارید، اگر نمی‌تونید پول در بیارید و نمی‌تونید زندگی کنید، برید بمیرید، تمام!» او در روزهای بعد با انتشار چند پست در اینستاگرامش، از مردم عذرخواهی کرد.

وی سال‌ها در ونزوئلا اقامت داشت و پس از آن به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد. نام ساشا با انجام اقدامات هنجار شکنانه در فضای مجازی معروف است. او همچنین در گرداندن سایت‌های شرط‌بندی نیز فعالیت داشت.

جزئیات دستگیری ساشا سبحانی

روزنامه اسپانیایی ال موندو از دستگیری ساشا سبحانی خبر داد. این رسانه از قول ساشا سبحانی نوشت. که او از مقامات قضائی اسپانیا خواسته تا از تحویلش به ایران خودداری کنند. در گزارش ال‌موندو آمده است: «سبحانی در مادرید دستگیر شده است. زیرا ایران وی را به قاچاق انسان متهم کرده و خواهان استرداد اوست».

بخوانید:  سریال گاندو ۲ در راه پخش نوروزی

این رسانه اسپانیایی، اعلام کرده که ساشا سبحانی به طور موقت بازداشت شده بود. و هم اکنون هم به طور موقت آزاد است. اما روند بررسی استرداد او به ایران طی هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

ساشا سبحانی واقعا دستگیر شده است؟+ عکس

دستگیری برای جذب فالور؟

پس از انتشار خبر دستگیری ساشا سبحانی وی در اینستاگرام خود تصاویری منتشر کرد که مانند پست‌های معمول او هستند، از این روی برخی معتقد هستند ساشا به خاطر گرفتن فالوور و اینکه دوباره در اینستاگرام معروف شود دست به این بازی جدید زد.

احمد سبحانی کیست؟

دکتر احمد سبحانی، دانش آموخته علوم سیاسی و مدیرکل آمریکای لاتین وزارت امور خارجه بود. او سال‌ها به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، آفریقای مرکزی، ارمنستان و ونزوئلا مشغول به فعالیت بود، وی همچنین مدیر کل اسبق آمریکای لاتین و غرب آسیای وزارت امور خارجه است. او چهار سال در دوران اصلاحات و یک سال در دورهٔ احمدی‌نژاد سفیر ایران در ونزوئلا بود. احمدی‌نژاد یک سال پس از رسیدن به قدرت، او را برکنار کرد. متکی در سال ۱۳۸۶ او را به معاونت اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه منصوب کرد. سبحانی در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۵ سفیر نمونه و در سال ۱۳۸۰ مدیر نمونه کشور شده‌است.

احمد سبحانی در گفتگوهای مختلف اظهار کرده است چندی است با پسرش ارتباطی ندارد و هیچ اطلاعاتی درباره منابع درآمد و مصارف فرزندش ندارد، در برنامه خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما در مرداد ماه ۹۷ نیز با انتشار تصویری از پست اینترنتی احمد سبحانی گفته شد که پدر از پسر اعلام برائت کرده است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2258

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.