11
برخلاف اظهارات سخنگوی شورای صنفی نمایش

«خورشید» به مشهد نخواهد آمد

  • کد خبر : 654
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۱۴
«خورشید» به مشهد نخواهد آمد
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی سینماها امکان اکران آخرین ساخته مجیدی در مشهد وجود ندارد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اگر قرار بر اکران فیلم خورشید در مشهد باشد، با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا امکان برگزاری این رویداد وجود ندارد. اگر بخواهیم محدودیت‌ها را اعمال کنیم، هیچ سینمایی در مشهد فعال نیست که بخواهد فیلمی اکران کند.

محمدرضا محمدی در واکنش به خبرهای منتشر شده مبنی بر اکران یک هفته‌ای فیلم خورشید در مشهد جهت امکان حضور در جشنواره اسکار بیان کرد: با توجه مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا از لحظه اعلام، محدودیت‌ها در ۲۴ مرکز استان باید اجرا شود که سالن‌های نمایش، سینماها و آموزشگاه‌ها در گروه‌های ۳ و ۴ محدودیت‌ها قرار دارد و تفاوتی نمی‌کند که چه فیلمی بخواهد اکران شود چون سینماها تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در حال حاضر بر هر موضوع دیگری اولویت دارد، تصمیم‌گیری ستاد ملی کروناست و ستاد ملی کرونا اکنون ابلاغ کرده که سینماها باید تعطیل باشد.

پیش از این مرتضی شایسته، سخنگوی شورای صنفی نمایش، از اکران فیلم خورشید، ساخته مجید مجیدی در مشهد خبر داده بود.

وی در رابطه با خروجی جلسه شورای صنفی نمایش که امروز ۱۱ آبان برگزار شد، عنوان کرده بود «در رابطه با اکران یک هفته‌ای فیلم خورشید در خراسان رضوی در شورای صنفی نمایش تصمیم‌گیری شده و این فیلم به مدت یک هفته و برای اینکه شرایط حضور در اسکار را دارا باشد، به نمایش در می‌آید».

بخوانید:  انتشار ۲.۷ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت از ابتدای شورای ششم مشهد

علی نصیریان، جواد عزتی روح‌الله زمانی، شمیلا شیرزاد و طناز طبابایی از جمله بازیگران خورشید هستند. این فیلم جایزه بهترین فیلم و فیلم‌نامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده و در فستیوال ونیز نیز حضور داشته و جوایزی را کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=654

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.