10
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

جشنواره استقبال از بهار ۱۴۰۱ مشهد بین‌المللی خواهد بود

  • کد خبر : 2856
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
جشنواره استقبال از بهار ۱۴۰۱ مشهد بین‌المللی خواهد بود
مهدی ناصحی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدگفت: شهر ما مملوء از هنرمندان بزرگ، ارزشمند و متعهد به آرمان‌های اسلام و انقلاب است؛ شورای ششم و شهرداری جشنواره استقبال از بهار ۱۴۰۱ مشهد را فرصتی زمینه‌ای قرار داده تا بتوان نام مشهدمقدس را در عرصه هنر، در سطح بین‌المللی ارتقاء دهیم.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،جشنواره استقبال از بهار ۱۴۰۱ مشهد؛ مهدی ناصحی با بیان اینکه جشنواره استقبال از بهار یکی از رویدادهای بسیار موفق است که طی 13 سال اخیر شکل گرفته است، اظهارکرد: این جشنواره هرساله با به‌کارگیری هنرهای شهری در سطح شهر، با قوت و قدرت خاصی انجام می‌شود.

وی افزود: در این دوره از شورای شهر و شهرداری، شاهد افتتاح بعد بین‌المللی جشنواره استقبال از بهار بودیم. چراکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری، ارتقاء برند مشهدمقدس، به‌عنوان کلانشهر مذهبی ایران در بین سایر شهرهاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه مشهدالرضا(ع)، دومین کلانشهر مذهبی دنیا محسوب می‌شود. و بیشترین زیارت مذهبی را دارد، گفت: شهر ما مملوء از هنرمندان بزرگ، ارزشمند و متعهد به آرمان‌های اسلام و انقلاب است. شورای ششم و شهرداری فرصت جشنواره استقبال از بهار ۱۴۰۱ مشهد را زمینه‌ای قرار داده. تا بتوان نام مشهدمقدس را در عرصه هنر، در سطح بین‌المللی ارتقاء دهیم.

ناصحی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راز مانایی هر اندیشه، تلفیق آن با هنر است. تصریح کرد: هنر، بهترین راه برای انتقال فرهنگ و عقیده است. امیدواریم با بهره‌گیری از مشارکت هنرمندان ارزشمند مشهدی و سایر عزیزانی که در رویداد استقبال از بهار شرکت می‌کنند. ضمن زیباسازی فضای شهر، سطح فرهنگ و هنر مشهدالرضا(ع) را ارتقاء دهیم.

بخوانید:  چرا عکس روی کارت ملی این‌قدر زشت است؟

وی گفت: خوشبختانه طی 13 سال اخیر با اجرای جشنواره استقبال از بهار، حس تعلق خاطر مردم به شهر افزایش یافته و امسال این مهم را با قوت و قدرت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2856

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.