19
برای نمایش در کن 2021:

جزئیات جدید فیلم قهرمان؛ فیلم جدید اصغر فرهادی+ عکس

  • کد خبر : 1277
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
جزئیات جدید فیلم  قهرمان؛ فیلم جدید اصغر فرهادی+ عکس
فیلمبرداری فیلم جدید فارسی زبان اصغر فرهادی بنام قهرمان A hero در شیراز کلید خورده است. «قهرمان» ساخته سینمایی جدید اصغر فرهادی، کارگردان مطرح و پر افتخار ایرانی است که خود را برای جشنواره ۲۰۲۱ کن آماده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،  فیلم A Hero (یک قهرمان) فیلم جدید فارسی زبان اصغر فرهادی، کارگردان مطرح و پر افتخار سینمای ایران است که قرار بود تابستان در شیراز جلوی دوربین برود، اما شیوع کرونا فیلمبرداری آن را به تعویق انداخت. پروژه فیلم برداری این فیلم بالاخره در هفته گذشته در شیراز کلید خورد. این فیلم جدید اصغر فرهادی با حضور بازیگران مطرح ایرانی و بومی شیرازی ساخته خواهد شد.

امیر جدیدی و محسن تنابنده از بازیگران اصلی این فیلم هستند که در کنار چند بازیگر بومی شیرازی به ایفای نقش خواهند پرداخت. گفته می‌شود فیلمبرداری قهرمان تا اواخر پاییز ادامه خواهد داشت. قرار است این فیلم برای اولین بار در جشنواره کن ۲۰۲۱، نمایش داده شود.

گویا شرکت فرانسوی Memento Films International، فروش جهانی این فیلم سینمایی را عهداه دار شده که به اعتقاد برخی تحلیل گران این فیلم جدید اصغر فرهادی می‌تواند در جشنواره بین المللی فیلم برلین نیز خوش درخشیده و بالاترین برچسب قیمت گذاری را در میان آثار سینمایی از آن خود کند.

مسئول فروش و تبلیغات شرکت فرانسوی Memento نیز که مسئولیت فروش این فیلم را همانند پنج فیلم قبلی اصغر فرهادی بر عهده گرفته، با دیدی خوش بینانه این پروژه را یک فیلم هوشمندانه و فوق العاده معرفی می‌کند.

بخوانید:  ماجرای تدوین «قانون اساسی دوران گذار» توسط محمدرضا شجریان چیست؟

این مسئول رده بالای شرکت Memento در ستایش اصغر فرهادی چنین می‌گوید: «فرهادی یک کارگردان ثابت قدم است و فردی که استادانه با آثار تعلیق زا مخاطب را به سالن‌های سینما می‌آورد. فیلم نامه‌ی اثر جدید او به شدت شگفت انگیز است و به بسیاری از مشکلات امروزی جوامع انسانی مدرن می‌پردازد».

5 نکته درباره فیلم “قهرمان” اصغر فرهادی

  1. امیر جدیدی” در نقش فردی است که از زندان آزاد شده و حالا باید کیف عتیقه‌جاتی که به او رسیده را به فرجام برساند.
  2. “محسن‌ تنابنده” کمتر از یک ماه در پروژه همکاری کرد که تمام صحنه‌های او در شیراز فیلمبرداری شد.
  3. گروه برای مدتی محدود در شیراز فیلمبرداری داشت و باقی صحنه‌ها در مرودشت و علی‌الخصوص محوطه “نقش رستم” فیلمبرداری شد.
  4. هنوز بازی “رعنا آزادی‌ور” در پروژه شروع نشده و این بازیگر طی روزهای آتی به پروژه اضافه می‌شود تا روزهای انتهایی فیلمبرداری، با این بازیگر و البته “امیر جدیدی” گرفته شود.فیلمبرداری “قهرمان” تا ابتدای دی‌ماه ادامه دارد.
  5. این‌ تصویر، مربوط به گریم نهایی جدیدی نیست.پیش از آغاز فیلمبرداری، از جدیدی خواسته شده بود که ریش‌هایش را بلند نگه‌دارد.جدیدی در این فیلم به مانند شخصیت‌ اول بسیاری از فیلم‌های فرهادی، ریش‌های کم‌پشت‌تری به نسبت این عکس دارد.
امیر جدید در فیلم قهرمان اصفر فرهادی

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=1277

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.