6
ثروتمندان در برابر کرونا:

ثروتمند اندونزیایی برای مبتلا نشدن به کرونا تمام بلیط‌ های پرواز را خرید

  • کد خبر : 2015
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۷:۴۳
ثروتمند اندونزیایی برای مبتلا نشدن به کرونا تمام بلیط‌ های پرواز را خرید
یک ثروتمند اندونزیایی برای آن‌که حین پرواز به بیماری کووید-۱۹ مبتلا نشود، بلیط تمام صندلی‌های هواپیما را خرید.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، ریچارد مولجادی، ساکن جاکارتا که به خاطر سبک زندگی عجیب و «لاکچری» خود معروف است.برای مبتلا نشدن به کرونا او به همراه همسرش به تنهایی با پرواز باتیک‌ایر از جاکارتا عازم بالی در اندونزی شدند.

تصاویر اینستاگرامی منتشره توسط آقای مولجادی نشان می‌دهد. وی و همسرش تنها از ترس مبتلا نشدن به کرونا در هواپیمای خالی از مسافر حضور دارند.

این ثروتمند اندونزیایی گفته است ۱۲ صندلی کلاس تجاری و ۱۵۰ صندلی معمولی این پرواز را خریده است. چرا که او و همسرش به شدت از مبتلا شدن به بیماری کووید-۱۹ در هراس بوده‌اند.

تخمین زده می‌شود برای رزرو تمامی صندلی‌های هواپیما حدود ۱۱۰ میلیون روپیه اندونزی معادل حدود ۸ هزار دلار پرداخت شده باشد.

آقای مولجادی مبلغ دقیق پرداختی را اعلام نکرده است. با این حال گفته است که این هزینه «هنوز ارزان‌تر از اجاره هواپیمای شخصی درآمده است.»

شرکت لاین ایر که خطوط هوایی باتیک را اداره می‌کند تایید کرده است که ریچارد مولجادی و همسرش شالوین چانگ تنها مسافران پرواز روز ۵ ژانویه بوده‌اند.

شرکت‌ها‌ی هواپیمایی با شیوع همه‌گیری کرونا عموما با در دستور کار قرار دادن اقدامات حفاظتی و بهداشتی، ظرفیت مسافران را کاهش داده‌اند. وی می‌گویند خطر بالقوه‌ای مسافران را تهدید نمی‌کند. با این حال به نظر می‌رسد این تدابیر جدید آقای مولجادی از ترس مبتلا نشدن به کرونا، او را راضی نکرده است.

بخوانید:  تیرباران یک ماهیگیر در کره شمالی به جرم گوش دادن به رادیو

آقای مولجادی در شبکه‌های اجتماعی اندونزی به دلیل نمایش رفتارهای عجیب شناخته می‌شود. او پیشتر به سگ بولداگ فرانسوی‌اش یک خودرو هدیه داده بود.

تا کنون حدود ۸۰۰ هزار نفر در اندونزی به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند. از این تعداد بیش از ۲۳ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2015

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.