16
محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه:

«ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در راه اکران جهانی

  • کد خبر : 890
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
«ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در راه اکران جهانی
پخش کننده ایرانی و ترکیه‌ای «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در حال برنامه‌ریزی برای اکران ایران و جهان این فیلم در شرایط مناسب هستند.

به گزارش پایگاه خبری «همزمان»، نمایش فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» که قرار بود در ایران اکران عمومی شود، به خاطر مواجهه با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. این فیلم هم اکنون در نوبت اکران قرار دارد و پخش‌کننده ایرانی آن منتظر زمان مناسب برای اکران عمومی است.

این فیلم در ترکیه و در ۲۰۰ سینما توسط یکی از قوی‌ترین پخش کننده‌های ترکیه‌ای اکران سراسری شد. این پخش کننده قصد دارد پس از کرونا، فیلم را اکران جهانی کند.

«ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» از نمونه پروژه‌هایی است که به معنای واقعی بین ایران و ترکیه به صورت مشترک ساخته شد و همه کار‌های آن طبق قرارداد و در زمان تعیین شده پیش رفت.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان و کارگردانی مهرداد غفارزاده، تولید مشترک ایران و ترکیه است و نویسندگی آن بر عهده گروه ایرانی و ترکیه‌ای بود.

بازیگران اصلی این فیلم پژمان بازغی، افسانه پاکرو، یوسف چیم و علی بوراک جیلان هستند. قصه «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» درباره یک جوان ترکیه‌ای است که به طور تصادفی از طریق فضای مجازی وارد عالم موسیقی می‌شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=890

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.