9
با وجود اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا کشور:

باشگاه های ورزشی مشهد همچنان باز هستند!

  • کد خبر : 658
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۱۶
باشگاه های ورزشی مشهد همچنان باز هستند!
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی قرمز خراسان رضوی میگوید مادامی که استانداری خراسان رضوی ابلاغیه‌ای در این زمینه برای ما ارسال نکند، محدودیت‌های کرونایی بر اماکن و باشگاه‌های وزرشی اعمال نخواهد شد.

در شرایطی که طبق دستورالعمل دولت باید در استان‌های با وضعیت قرمز کرونا محدودیت‌های سختگیرانه‌تری اعمال شود، اما هنوز استانداری خراسان رضوی خطاب به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغیه‌ای در این خصوص صادر نکرده‌است.

با وخیم‌تر شدن اوضاع شیوع کرونا در کشور، دولت برای کاهش شدت ابتلا به کرونا، محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌تری در گروه‌های شغلی دو، سه و چهار برای تمام استان‌های با وضعیت قرمز ابلاغ کرده است. اماکن و باشگاه‌های ورزشی و استخرهای سرپوشیده نیز جزو مشاغل گروه ۴ محسوب می‌شوند.

نکته عجیب در خصوص خراسان رضوی اما اینکه استانداری مطابق دستورالعمل دولت باید نسبت به تعطیلی ۱۰ روزه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی اقدام کند، اما هنوز هیچ ابلاغیه‌ای در این خصوص به اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ارسال نشده است.

فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در خصوص اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه ناشی از کرونا بر اماکن و باشگاه‌های ورزشی مشهد و شهرستان‌های قرمز خراسان رضوی اظهار کرد: تا کنون ابلاغیه‌ای از سوی استانداری خراسان رضوی به اداره کل ورزش‌وجوانان استان ابلاغ نشده است.

وی افزود: اخبار و جزییات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از سوی دولت برای شهرستان‌های قرمز کشور را شنیده‌ام اما نمی‌توانیم بر اساس این اخبار نسبت به تعطیلی امکان ورزشی اقدام کنیم. در واقع تا زمانی که استانداری خراسان رضوی ابلاغیه‌ای در این زمینه برای ما ارسال نکند، محدودیت‌های کرونایی بر اماکن و باشگاه‌های وزرشی اعمال نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=658

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.