8

نسل جدید خالکوبی‌های موقت با جوهر جدید

  • کد خبر : 2608
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
نسل جدید خالکوبی‌های موقت با جوهر جدید
یک مرکز خالکوبی مدعی شد با ایجاد نوع جدیدی از جوهر که فقط یک سال دوام دارد و ایجاد خالکوبی‌های موقت؛ مشکل کسانی را که از خالکوبی پشیمان می‌شوند، حل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،خالکوبی‌های موقت؛ مرکز «خالکوبی موقت» ماه گذشته در بروکلین گشایش یافت. این مرکز در تارنمای‌اش هدف خود را «ابراز هویت فردی بدون ترس و پشیمانی» عنوان کرده است.

این مرکز با استفاده از یک «جوهر تاریخ‌ساز» با فرمول خاصی که پس از مدتی محو می‌شود، می‌خواهد کاری کند که هیچ‌کس از خالکوبی نمادهای یادبود مرگ [هری پاتر] یا نماد ماه تولدش پشیمان نشود.

به گفته پنج موسس این مرکز که در دانشگاه نیویورک همکلاسی بوده‌اند، این جوهر «از محلول مخصوص کاربری‌های پزشکی ساخته شده و رنگ‌دانه‌هایش طوری به دقت انتخاب شده که با گذشت زمان در بدن حل می‌شود.» این جوهر محصول همکاری «دکتری‌های مهندسی شیمی و متخصصان ارشد پوست» است.

خالکوبی‌های موقت یک ساله

برنال پی‌یر و وندان شاه دو نفر از موسسان این مرکز که هر دو مدرک دکتری مهندسی شیمی از دانشگاه نیویورک دارند در مصاحبه با هارپرز بازار گفتند فرآیند خلق این جوهر مخصوص را در سال ۲۰۱۴ آغاز کردند و در این مدت ۵۰ فرمول مختلف را آزموده‌اند.

سرانجام موفق به کشف بهترین ترکیب پلیمر و رنگ برای این جوهر شده‌اند که به گفته خودشان برای استفاده در خالکوبی‌های موقت بی خطر است.

شاه گفت این پلیمرها «پلیمرهای پزشکی هستند که سازگار با محیط زیست و زیست‌تجزیه‌پذیرند و بدین ترتیب با گذر زمان تجزیه می‌شوند» و رنگ‌دانه‌های این جوهر نیز رنگ‌های مجاز خوراکی و آرایشی‌ هستند.

این مرکز می‌گوید در رابطه با خالکوبی واقعی این بدان معناست که مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند خالکوبی‌هایشان در مدت ۹ تا ۱۵ ماه از بین برود. صاحبان این مرکز پس از انجام یک رشته نظرسنجی به این نتیجه رسیده‌اند که زمان بهینه برای خالکوبی موقت این مدت است.

بخوانید:  آزمایش واکسن کرونا فایزر به فلج شدن صورت شرکت کنندگان انجامید

این مرکز خالکوبی با انتشار مجموعه عکسی در صفحه اینستاگرام خود مراحل محو شدن خالکوبی نقش دو پرنده‌ را نشان داده است. این تصویر پس از پنج ماه بسیار کمرنگ شده و پس از ۱۲ ماه دیگر تقریبا اثری از آن نمانده است.

چنان که در عکس‌ها مشخص است این خالکوبی پس از ۱۵ ماه کاملا پاک شده است.

این خالکوبی‌ها موقتی‌اند اما متاسفانه روند خالکوبی مانند گذشته با سوزن انجام می‌شود و همان‌قدر هم دردناک است.

روند بهبود پوست پس از خالکوبی نیز کمی طولانی‌تر است و به گزارش ووگ بسته به اندازه و جای خالکوبی به طور میانگین چهار تا شش هفته طول می‌کشد تا پوست ترمیم شود.

این مرکز خالکوبی تازه پا گرفته است؛ با این حال معلوم است کسب‌وکار منحصربه‌فرد خالکوبی‌های بی‌پشیمانی به سرعت رونق خواهد گرفت. تارنمای این مرکز از افراد علاقه‌مند دعوت کرده است برای انجام خالکوبی خود نوبت بگیرند.

صفحه اینستاگرام این مرکز بیش از ۱۴ هزار عضو دارد و بسیاری در نظرات پای مطالب از آنها خواسته‌اند در جاهای دیگر نیز شعبه بزنند.

به تازگی یک نفر پای مطلبی نوشت: «کاش لس آنجلس بودید که هرچه زودتر اولین وقتم را از شما می‌گرفتم!» دیگری نوشته: «خواهش می‌کنم در اروپا شعبه بزنید، هرجا باشد با کله می‌آیم!»

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2608

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.