8

بیشترین معاینات پزشکی قانونی خراسان رضوی مربوط به نزاع است

  • کد خبر : 1448
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۱۲
بیشترین معاینات پزشکی قانونی خراسان رضوی مربوط به نزاع است
مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: معاینات نزاع حدود یک سوم از تمامی مراجعات و بیشترین معاینات پزشکی قانونی در استان خراسان رضوی را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،رئوف ذباح افزود: سهم مردان از میزان معاینات پزشکی قانونی این استان بر اثر نزاع طی سال جاری حدود ۲ برابر زنان است و بیشترین معاینات پزشکی قانونی خراسان رضوی مربوط به نزاع است


وی اضافه کرد: طی هفت ماه ابتدای امسال  حدود ۳۲ هزار نفر به خاطر نزاع در پزشکی قانونی خراسان رضوی معاینه شدند که قریب به ۲۱ هزار نفر از آنان مرد و بقیه زن بوده‌اند.


مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان رضوی تعداد کل معاینات نزاع طی سال ۹۸ در استان خراسان رضوی را در مجموع حدود ۵۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۳ هزار مورد از آن طی هفت‌ماه ابتدای این سال گزارش شده است.
ذباح افزود: سالانه به ۱۶۰ هزار پرونده در چهار بخش معاینات، کمیسیون‌ها، آزمایشات و تشریح در پزشکی قانونی خراسان رضوی پاسخگویی می‌شود که بیشترین آنها مربوط به نزاع است.
خدمات سازمان پزشکی قانونی در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی از طریق چهار مرکز فعال پزشکی قانونی در مشهد و  ۱۹ مرکز در دیگر شهرستانهای این استان به مردم ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=1448

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.