به گزارش پایگاه خبری «همزمان»،به نقل از Budget Direct ؛ این شرکت در این میان دست به ابتکار زده بعد از یک تحقیق مفصل خوب، از هنرمندان و گرافیستهای خود خواسته مجسم کنند که اگر قرار میشد کارگردانهای بزرگ دفاتر خانگی طراحی کنند، حاصل کار آنها چه میشد.
مرور کارهای زیر واقعا جالب است. به خصوص برای کسانی که کارهای این کارگردانها را دیده باشند و بتوانند پیش چشمشان مجسم کنند که کدام نماها و سکانسها باعث شد که این دفاتر تخیلی به آنها منتسب شود!
به عنوان یک نکته حاشیهای باید بگویم که بد نیست شرکتهای بزرگ ما بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف کارهای فرهنگی عامه پسندی مثل همین کنند. این طوری رسانهها به رایگان تبلیغشان را میکنند.