اکران فیلم «آن شب» با بازی شهاب حسینی در آمریکا+ تیزر

تریلر جدید فیلم ترسناک "آن شب" (The Night) به کارگردانی "کوروش اهری" و بازی "شهاب حسینی" توسط آی‌اف‌سی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، داستان آن شب این فیلم در مورد یک زوج ایرانی به نام‌های بابک و ندا است که با دختر ۱ ساله‌شان در ایالات متحده زندگی می‌کنند. آن‌ها پس از گذراندن یک شب در خانه‌ی دوست‌شان، تصمیم به اقامت در “هتل نورماندی” می‌گیرند. تشکیلاتی با یک مدیر عجیب و مرموز شب و مهمانانی پرسروصدا. زوج داستان در طول اقامتشان در هتل خود را محبوس می‌یابند. در همین حین اسراری که از یکدیگر مخفی نگه می‌داشته‌اند را به ناچار برملا می‌سازند.

“اینترتینمنت ویکلی” این تریلر را به صورت انحصاری منتشر کرده. و می‌نویسد فیلم به سرعت اثر کلاسیک “درخشش” (The Shining) “استنلی کوبریک” را در ذهن تداعی می‌کند. “نیوشا جعفریان” و “شهاب حسینی” نقش زوج داستان را بازی می‌کنند. حسینی برای مخاطبین آمریکایی بیشتر با “جدایی نادر از سیمین” (A Separation) و “فروشنده” (The Salesman) “اصغر فرهادی” شناخته می‌شود. او با فروشنده در سال ۲۰۱۶ جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد را از جشنواره‌ی کن دریافت کرده است.

این فیلم اولین فیلم تولید شده ایرانی در ایالات متحده است. ان شب با دریافت مجوز نمایش از ایران، قرار است بصورت همزمان اکران شود.

عوامل فیلم آن شب

این فیلم محصول کمپانی ماموت پیکچرز با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت است. از عوامل هالیوودی این فیلم می‌توان به ‎الکس بروتو، جفری الارد (سرمایه‌گذار فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس) و شریل استارولاکیس (فیلم نگهبان شب) اشاره کرد. تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور محمد درمنش (تهیه‌کننده فیلم) است.

در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی شهروند قانونی (دارندگان گرین کارت یا ایرانی آمریکایی‌های متولد آمریکا) به کار گرفته شده‌اند.

آن شب به عنوان محصول مشترک ایران و آمریکا، یکی از آثار شاخه بهترین فیلم خارجی زبان هفتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب نیز هست.

“آن شب” ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما، پلتفرم‌های دیجیتال و سرویس‌های وی‌اودی پخش خواهد شد.