به گزارش پایگاه خبری همزمان، این مشتری در راستای چالش آنلاین در یادداشتی خطاب به مدیر پیتزا فروشی «ساوت شور» در بخش راسکین خواسته بود این مبلغ میان کارکنان به تساوی تقسیم شود.
صاحب رستوران گفته است پس از عمل به خواسته وی، به هر فردی که در رستوران کار میکند حدود ۸۰ دلار رسیده است.
این مشتری گفته است انعام داده شده بخشی از یک چالش آنلاین است که از اوایل سال جاری با هشتگ 2020 Tip Challenge به راه افتاده و هدف آن تشویق مردم به گشادهدستی در برابر کارکنان صنعت خدماتی است.
رابرت گاد فری، مدیر رستوران، در این باره گفت: «با توجه به همه وضعیتی که به خاطر همهگیری پیش آمده، این حقیقتا احساس خوبی بود که بدانیم هنوز خوبیهایی در جهان وجود دارد که آدم ها با کج کردن مسیرشان به تشکیلات ما مراجعه میکنند تا در این چالش 2020 Tip Challenge سهیم باشند.»