6
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری و اطلاعات و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر مشهد:

اقدامات مدیریت شهری مشهد برای اربعین حسینی

  • کد خبر : 3395
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۷
اقدامات مدیریت شهری مشهد برای اربعین حسینی
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری و اطلاعات و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: اربعین حسینی رویدادی است توحیدی، بی نظیر و منحصر به فرد که از مسیر امامت می‌گذرد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،اربعین حسینی؛ حسین حسامی در چهل و سومین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس پیرامون مجموعه اقدامات مدیریت شهری در حوزه خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: اربعین رویدادی است توحیدی، بی نظیر و منحصر به فرد که از مسیر امامت می‌گذرد، در قالب زیارت به صورت پیاده در جغرافیای جهانی و در مقیاس میلیونی که نشانه عظمت جهان تشیع و اسلام بوده و زائران بسیاری از تمام نژادها و ادیان مختلف در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: با تشکیل ستاد ملی اربعین و ستاد استانی، شعار «من از حسینم » در سال 1401 توسط ستاد ملی اربعین مشخص و رویداد اربعین با این شعار آغاز خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیان کرد: شهرداری مشهد مقدس نیز براساس بند الف، ماده 97 برنامه پنج ساله ششم توسعه، برای ارائه خدمات، ستاد اربعین را تشکیل داده است؛ شهرداری مشهد مقدس اعزام کاروان خدام الحسین(ع) را برای ارائه خدمات پیرامون سه حوزه در کشور عراق خواهد داشت.

حسامی تاکید کرد: با وجود بند قانونی شهرداری برای ورود و ارائه خدمات تخصصی، در حوزه خدمات شهری، حمل‌ونقل و راهنمای زائر نیرو اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: در اعزام نیروهای پاکبان و اتوبوسران رویکرد خدمت و تشویق همکاران ساعی و نمونه مدنظر می‌باشد و خادمینی انتخاب می‌شوند که در طول سال خدمات مستقیمی به زائران حضرت رضا(ع) ارائه می‌دهند و بر اساس شاخص‌هایی که در ستاد اربعین حسینی(ع) تدوین شده است، افرادی که خدمات خوب و نمونه‌ای در مشهد ارائه کرده و زیارت اولی هستند، برای حضور و خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) در نجف اشرف و محل‌های مشخص شده از سوی ستاد ملی اربعین برگزیده می‌شوند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3395

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.