1
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد

بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 3928
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد در سال ۱۴۰۲
فاز یک خط ۳ قطارشهری مشهد نیز باید سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد؛ اتصالی که موجب تسهیل دسترسی به حرم مطهر رضوی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،خط ۳ قطار شهری مشهد؛حسن موحدیان در آغاز هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت مهدی موعود(عج)، اظهارکرد: زمانی می‌توان “منتظر” واقعی بود که تقوا و راستگویی و درستکاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه با گرامیداشت روز «سربازان گمنام»، گفت: امنیت امروز این مرز و بوم، مرهون زحمات و رشادت‌های این عزیزان است که شبانه‌روز برای خنثی‌سازی توطئه‌ها در تلاش هستند.

موحدیان با اشاره روز درختکاری، افزود: خوشبختانه شهرداری مشهد مقدس برنامه‌های مختلف و متعددی را برای گرامیداشت این روز و غرس درخت پیش‎بینی کرده بود که شایسته تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: حفظ محیط زیست موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشت؛ یکی از مهمترین اقدامات لازم در این جهت، درختکاری است.

موحدیان گفت: از سوی دیگر، منابع آبی پایدار برای شهر باید تامین شود و یکی از اقدامات عملی در این جهت، احداث تصفیه‌خانه‌های محلی است که باید با جدیت از سوی شهرداری دنبال شود.

وی در ادامه به اتمام عملیات حفاری مسیر شرقی خط ۳ قطارشهری مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: امیدواریم ظرف ۳ ماه آینده دستگاه حفار، عملیات عمرانی خود را از امامت، به سمت امیریه ادامه دهد.بخوانید:  مسیر جلوخان آرامگاه فردوسی تا هارونیه افتتاح شد!

بخوانید:  لزوم تقویت جایگاه حوزه املاک در مناطق حاشیه شهر مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه اتمام حفاری خطوط قطارشهری در این دوره مدیریت شهری، مورد تاکید شورای ششم است، گفت: فاز یک خط ۳ قطارشهری مشهد نیز باید سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد؛ اتصالی که موجب تسهیل دسترسی به حرم مطهر رضوی می‌شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3928

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.